loading...
لیمو شیرین|اس ام اس جدید|اس ام اس عاشقانه|اس ام اس خنده دار
mohammad بازدید : 8 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)
آهستـه فتــــح کرده ای با چشمهایت

 

هرچـــه داشته ام را

حالا تمام جهــان من مستعمره ی توست

 

اس ام اس احساسی جدید,اس ام اس عاشقانه جدید



دوست دارم تا ابد یادت کنم

با صدایی خسته فریادت کنم

دوست دارم با تو باشم هر زمان

گر تو باشی،من نبارم بی امان

 

اس ام اس احساسی جدید,اس ام اس عاشقانه جدید



مرا میان بازوانت مومیایی کن

شاید … هزار سال بعد

باستان شناس کنجکاوی از عاشقانه های دستانت

رمز گشایی کند …!

 

اس ام اس احساسی جدید,اس ام اس عاشقانه جدید




تو و جـــاده ها

دست در دست هم داده ایــــد

تـا . . .

بــــی انتهـــــا بمانــــــد

طول دلتنگیهــــــای مـــن . . .

 

اس ام اس احساسی جدید,اس ام اس عاشقانه جدید


عشق

همین خنده های ساده توست

وقتی بـا تمـام غصه هایت میخنـدی

تـا من از تمـام غصه هایـم رهــا شوم…!!!

 

اس ام اس احساسی جدید,اس ام اس عاشقانه جدید


بـی تـابــم …..

دلـم تــاب میخــواهد و یــک هــل مـــحکم …

کـه دلـــم هُــری بریــزد پایــین ..

هرچــه را در خــودش تلنبــار کــرده .. !!

 

اس ام اس احساسی جدید,اس ام اس عاشقانه جدید


اغــــوش گرمم بـاش بگـذار فراموش کنم لــحــظـه هــایی

کــه در سـرمــای بـــیــکـسـی لرزیـــدم …

 

اس ام اس احساسی جدید,اس ام اس عاشقانه جدید


کی گفته از عشق تو دست میکشم؟

دارم با خیالت نفس میکشم

چه حس عجیبی،چه آرامشی

می دونم تو هم با خیالم

نفس میکشی!

 

اس ام اس احساسی جدید,اس ام اس عاشقانه جدید


قایقت می شوم

بادبانم باش

بگذار هرچه حرف پشت مان می زنند مردم

باد هوا شود

دورترمان کند !

 

اس ام اس احساسی جدید,اس ام اس عاشقانه جدید

 

در فراغ دوریت آهنگ قلبم در غم است ،

بی صدا می خندم اما روزگارم در هم است

 

اس ام اس احساسی جدید,اس ام اس عاشقانه جدید

 

اصلا حسود نیستم اما وقتى دیدم واسه رفیقم اس ام اس اومد کى میرسی خونه عشقم؟

یه ذره دلم خواست.

 

اس ام اس احساسی جدید,اس ام اس عاشقانه جدید

 

چهـــار فصل کامل نیست !

هـوای تـو

هـوای دیگری ست…

 

اس ام اس احساسی جدید,اس ام اس عاشقانه جدید

 


ببین . . .!

سراغ  مرا هیچکس نمی گیرد . . .

مگر که نیمه شبی . . .

غصه ای . . .

غمی . . .

چیزی . . .

 

اس ام اس احساسی جدید,اس ام اس عاشقانه جدید


آسمان نیستم که هر پرنده سهمی از من باشد

من آن پرنده ام که سهم آسمانش را از چشمان “تو” میخواهد . .

 

اس ام اس احساسی جدید,اس ام اس عاشقانه جدید


هـر روز صفحه ی نیازمندیـهــا را

زیر و رو میکنــم !

میدانــم بالاخره

یک روز

به مــن لعنتی نیاز پــیدا میکنـــی …!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 137